• 02166129745
  • info@araco.ir
پکینگ گرید اسپلش
22 مرداد 2021

پکینگ گرید اسپلش

فیلینگ اسپلش گرید

پکینگ در برج خنک کننده باعث بیشتر شدن سطح تبخیر می شود و به خنک کردن آب کمک می کند. همانطور که در مطالب قبلی گفتیم، فیلینگ(پکینگ) انواع مختلفی دارد که از نظر نوع کارکرد، به پکینگ فیلم و اسپلش تقسیم می شود. از مدیا(پکینگ) اسپلش در شرایطی استفاده می کنیم که سختی آب بالا باشد یا کولینگ تاور از نوع صنعتی(بتنی) باشد. از بین فیلینگ های اسپلش، نوع Grid splash یا پکینگ مشبک بلوکی، برای آبهایی هست که علاوه بر سختی زیاد، آلودگی معلق هم ممکن است داشته باشند.

پکینگ گرید اسپلش(بویژه مدل FC-70-34) مخصوص گولینگ تاور شرکت های فولاد، پالایشگاه، پتروشیمی، بعضی از صنایع غذایی مثل تولید رب گوجه فرنگی  و کارخانجات مس و روی است.

قیمت پکینگ گرید اسپلش FC 70 34چگونه پکینگ اسپلش گرید را نصب کنیم؟

اسپلش گرید یکی از انواع پکینگ اسپلش است. ویژگی گرید اسپلش، این است که به صورت صفحات مجزایی تولید می شود و این صفحات قابلیت اتصال به همدیگر را دارند. بعضی از انواع اسپلش گرید، با استفاده از سیم و به صورت آویز نصب می شوند و برای همین نیاز به ساپورت در قسمت پایینی برج خنک کن ندارند. بعضی از مدل های دیگر هم به صورت بلوکی بر روی همدیگر نصب می شوند و نیاز به سیم ندارند. از نظر تعمیرات و نگهداری، پکینگ های سیمی در موقع سرویس، دشواری بیشتری را به صاحب کارخانه تحمیل می کند.

نصب پکینگ گرید اسپلش تو اچسطح مفید تبخیر اسپلش گرید و فرمول تعویض با پکینگ فیلم

برای اینکه بتوانیم مقدار تبخیر پکینگ را بر اساس واحد حجم(متر مکعب) طبقه بندی کنیم، عبارت سطح مفید تبخیر را به کار می بریم. سطح مفید تبخیر یعنی مقدار مساحتی که هر نوع پکینگ به ازای یک متر مکعب حجم می تواند ایجاد کند. با مقایسه سطح مفید تبخیر می توانیم مقدار پکینگ جایگزین را مشخص کنیم. بررای مثال سطح مفید اسپلش گرید 110، نت اسپلش 125 و مدیا فیلم گام 19 برابر 150 متر مربع در هر متر مکعب است. با همین توضیح اگر بخواهیم 60 سانتیمتر پکینگ فیلم گام 19 را با اسپلش گرید 70.34 عوض کنیم، حداقل ارتفاع جدید باید 90 سانتیمتر باشد تا سطح مفید تبخیر در هر دو حالت تقریبا برابر باشد.

مشخصات پکینگ مدل FC703 (فیلینگ طرح 2H آلمان)

یکی از متداولترین مدلهای پکینگ اسپلش گرید، مدل FC.70.34 نام دارد. این مدل که ما آنرا از جنس PP(پلی پروپیلن) تولید می کنیم، از روی طرج و نمونه آلمانی شرکت 2H-ENEXIO(تو اچ) ساخته شده است و برای آب سخت و آلوده استفاده می شود. مدل فیلینگ FC 70 34، نیاز به آویز و اسپایدر نداشته و نصب آن با استفاده از پایه هایی است، که در بدنه هر بلوک قرار داده ایم. پکینگ اسپلش گرید مدل 70 34، در مقابل دمای آب تا 80 درجه سانتیگراد به صورت مداوم و تا 85 درجه سانتیگراد به صورت مقطعی مقاوم است.

نمونه پکینگ گرید اسپلش FC-70-34​​​​​این مدل فیلینگ اسپلش در برابر اسید و قلیا هم مقاومت خوبی دارد و بهترین گزینه پیشنهادی ما برای برج خنک کننده بتنی است. البته مدل نت اسپلش یا تریکل اسپلش NET150 و NC20 25 هم انتخابهای خوبی هستند که برای کولینگ تاور های صنعتی می توانیم استفاده کنیم.

ما پکینگ FC 70 340 را در ابعاد 100*50*4.5 cm تولید می کنیم که دقیقا مشابه نمونه آلمانی شرکت 2H است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و استعلام قیمت پکینگ اسپلش گرید شبکه ای با ما تماس بگیرید.

شماره تماس
09124780268
02166129745
02166561974

سوالات رایج در مورد پکینگ گرید اسپلش طرح 2H

آیا امکان تولید مدیا اسپلش گرید با افزودنی ضد آتش گرفتن و حریق وجود دارد؟

بله. البته باید اشاره کنیم که پلی پروپیلن یا PP، در صورتیکه به صورت مستقیم در معرض شعله باشد، آتش می گیرد. به همین خاطر در بعضی از مناقصه ها، کارفرما می خواهد افزودنی یا ادتیو ضد حرق به مواد اولیه اضافه شود تا پکینگ اسپلش آتش نگیرد. هر چند که فیلینگ و مدیای برج خنک کننده داخل برج است و اصولا در مواجهه با آب قرار دارد. به همین دلیل فرض قرار گرفتن آن در معرض شعله مستقیم بسیار بعید است. در هر صورت تولید مدیا Splash Grid ضد حریق به صورت سفارشی توسط ما امکان پذیر است.

قیمت پکینگ گرید اسپلش چقدر است؟

بخاطر تغییرات نرخ ارز و تورم شدید، قیمت تولید فیلینگ اسپلش گرید 34-70 بصورت متناوب تغییر می کند و برای همین ما باید مبلغ فروش را تغییر دهیم. البته شما می توانید با ذکر مشخصات پروژه و مقدار درخواستی، قیمت بروز پکینگ اسپلش شبکه ای را از ما بپرسید.(09124780268) توجه داشته باشد که فروش پکینگ اسپلش به صورت متر مکعبی است. ما در حالت کلی فروش گرید اسپلش را به مقدار بیش از 10 متر مکعب انجام میدهیم.