• 02166129745
  • info@araco.ir
طراحی و مدلسازی قطعات ورق کاری و خمکاری با سالیدورک
26 بهمن 2019

طراحی و مدلسازی قطعات ورق کاری و خمکاری با سالیدورک

Solidworks Sheet metal

محیط ورقکاری و خمکاری ورق سالیدورک - Solidworks sheet metal - یکی از قسمت های بسیار کاربردی این نرم افزار است. بدین ترتیب می توان قطعاتی را با سالید ورک طراحی نمود که با فرآیند خم کاری ورق قابل تولید باشند. در محیط شیت متال سالیدورک مواردی از قبیل ضخامت ورق، شعاع خم ورق، K فاکتور و ... قابل تعیین است. با توجه به توضیحات ارائه شده طراح قادر خواهد بود قطعاتی مانند بدنه دستگاه، اتصالات، نقاط جوش و لبه های خم را طراحی کرده و در نهایت از طرح ساخته شده در محیط ورقکاری سالیدورکس، نقشه گسترده تهیه کند تا پس از عملیات برش ورق، این نقشه ها به کارگاه خمکاری ارسال گردد.

شرکت آراکو با سابقه ای طولانی در مدلسازی، طراحی و مهندسی معکوس قطعات و ماشین آلات صنعتی با استفاده از نرم افزار سالیدورک - Solidworks علاوه بر انجام پروژه مهندسی معکوس و طراحی با سالید ورک، آموزش هایی حرفه ای نیز برای این نرم افزار تهیه نموده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

توانمندی های شرکت آراکو در حوزه طراحی، مدلسازی، سیمولیشن و انجام پروژه سالیدورکس
 

خدمات شرکت آراکو در بومی سازی و مهندس معکوس تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

 پروژه ورقکاری و خمکاری

طراحی دستگاه وکیوم پوشش MDF درب در محیط ورقکاری سالیدورک - سالید ورکز توسط شرکت آراکو

طراحی بدنه دستگاه با ورقکاری

نمونه ساخته شده دستگاه کاور MDF توسط شرکت آراکو

 دستورات اصلی مدلسازی سالیدورک (Features) ممکن است تفاوت های جزئی با دستورات محیط های جانبی داشته باشند. همچنین در نتایج طراحی مدل و نقشه نهایی، ممکن است که با دستورات بخش Features بتوان از منظر یک مدل ساده به نتیجه مشابهی دست یافت، اما توجه به این نکته ضروری است که سالیدورکس تنها یک نرم افزار مدلسازی نیست. بلکه این نرم افزار در برخی مواقع پروسه تولید را نیز شبیه سازی می کند و محاسبات مربوط به آن را انجام می دهد. به دلایل ذکر شده، طراحی بدنه، شاسی و قطعات مختلف ورقکاری در سالیدورکز علاوه بر نیاز به تسلط بر نرم افزار سالید، به تجربه و آشنایی با روشهای خمکاری و نحوه عملکرد دستگاه های خم و برش نیز نیازمند است.
شرکت آراکو با در اختیار داشتن تیم تخصصی طراحی و نظارت بر ساخت قطعات ورق کاری، آماده ارائه خدمات مهندسی معکوس و طراحی شیت متال با نرم افزار سالیدورک می باشد.


مهندسی معکوس قطعه و ماشین آلات با Solidworks Sheet Metal
طراحی کاور دستگاه با ورق کاری و شیت متال در سالیدورکس
انجام پروژه صنعتی طراحی شیت متال سالیدورکز
انجام پروژه مدلسازی سالیدورک
شرکت آراکو، محمد قربانعلی بیک
شماره تماس مستقیم : 09124780268
شماره تماس شرکت : 02166561974-02166129745
وبسایت رسمی شرکت آراکو : www.araco.ir
ارتباط با ما در تلگرام :  https://telegram.me/m_ghorbanalibeik
مشاهده نمونه پروژه های آراکو در اینستاگرام : https://www.instagram.com/araco.ir

http://solidworks-iran.blog.ir