• 02166129745
  • info@araco.ir
کنترل و مونیتورینگ ناوگان ریلی
14 شهریور 2016

کنترل و مونیتورینگ ناوگان ریلی

با توجه به اهمیت روز افزون سیستم های مدیریت ناوگان، به منظور بهبود کیفیت نظارت مرکزی، ارتقاء صحت و دقت زمانبندی عملیات و امکان مونیتورینگ آنلاین و بررسی شرایط مختلف کاری ناوگان سنگین( شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و دمایی ماشین آلات، وضعیت موتور و سایر تجهیزات داخلی و ...)، شرکت آراکو به عنوان نمایندگی شرکت کاوشکام، با ارائه محصولی تخصصی درحوزه حمل و نقل سنگین، آمادگی خود را جهت  همکاری با شرکت های حمل و نقل ریلی(مالکین لکوموتیو و واگن مسافری و باری) اعلام می دارد.
 


سیستم‌های مدیریت ناوگان با هدف ردیابی، نظارت و کنترل ناوگان متحرک مانند خودرو، شناور، پرنده و ... طراحی شده‌اند.

این محصولات با نام‌های ذیل شناخته می‌شوند:

FMS (Fleet Management System)

AVL (Automatic Vehicle Location)

پایه تمامی این محصولات در بحث تعیین موقعیت جغرافیایی، GPS است. سیستم پیشنهادی شرکت آراکو در این حوزه سیستم REIMON می باشد. این سیستم در واقع یک کامپیوتر صنعتی  است که با بهره‌گیری از ماژول‌هایGPS  و GSM  اقدام به برطرف نمودن کلیه نیازهای سامانه ریلی کشور می‌نماید. کنترل و ردیابی ماشین آلات و ناوگان، ارتباط آنلاین دوطرفه، ارتباط با کلیه سنسورها، آنالیز و ارسال آنلاین اطلاعات، محاسبه دقیق سرعت، ایجاد گزارشات دقیق مدیریتی و ... تنها برخی از خدمات این سامانه است.


موارد قابل ارائه توسط سامانه کنترل و مونیتورینگ آنلاین ناوگان:

1) امکان ردیابی وسیله نقلیه روی نقشه (مکان ، سرعت ، شتاب و ...)
2) امکان تعریف محدوده خاص جغرافیایی
3) گزارش مسیر حرکت
4) اطلاع از وضعیت فنی دستگاه
5) امکان ارسال پیام به راننده
6) امکان اطلاعات از وسیله برروی موبایل 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت آراکو 02166561974 و یا شماره مستقیم 09124780268 (محمد قربانعلی بیک) تماس حاصل فرمائید.