• 02166129745
  • info@araco.ir
مشاور طراحی و مناقصه کولینگ تاور
18 آذر 2022

مشاور طراحی و مناقصه کولینگ تاور

تهیه اسناد فنی مناقصات، محاسبات و مهندسی خرید قطعات برج خنک کننده بتنی و فایبر

پیمانکاران پروژه های صنعتی، برای شرکت در مناقصه های برج خنک کننده و تهیه پیشنهاد قیمت، معمولا با چالش محاسبات اولیه، برآورد ابعاد و اندازه ها و مهندسی خرید قطعات مواجه هستند. علاوه بر این در شرایطی که پیمانکار برنده استعلام یا مناقصه شده باشد، نیاز به یک مشاور برای پیدا کردن بهترین قیمت قطعات با حفظ استانداردهای کیفیت در کولینگ تاور دارد.

مشاوره طراحی و بهینه ساز برج خنک کننده بتنی صنعتیبرای اینکه ابعاد کلی سازه، مقدار پکینگ، مشخصات فن، فن استک و قطره گیر در یک مناقصه بدست بیاید، یک متخصص باید علاوه بر آشنایی کامل با اجزای کولینگ تاور، به نرم افزارهای تخصصی فیلینگ و فن دسترسی داشته باشد.

ما با سابقه طولانی در زمینه طراحی و مشاوره برج خنک کن سازه فایبرگلاس و بتن، می توانیم به پیمانکاران برای شرکت در مناقصات، تهیه پیشنهاد فنی و همچنین فرآیند مهندسی خرید قطعات کمک کنیم.

بخش مهمی از فرآیند مناقصه Cooling tower، تهیه پیشنهاد فنی است. کامل بودن پیشنهاد تکنیکال، ضمیمه کردن جداول و خروجی نرم افزارها، می تواند تاثیر بسیار زیادی در نمره فنی و قبول کردن پیشنهاد ارائه شده از جانب پیمانکار داشته باشد.

نرم افزارهای مناسب برای محاسبات و تهیه اسناد مناقصات کولینگ تاور

محاسبه حرفه ای ابعاد و اندازه و مشخصات اجزای برج خنک کن، اهمیت ویژه ای در برآورد قیمت و تهیه استعلام دارد. همچنین بکار گرفتن گراف و خروجی نرم افزارهای محاسبات پکینگ و فن کولینگ تاور، به بالا رفتن امتیاز فنی پیشنهاد کمک قابل توجهی می کند. نرم افزارهای اصلی که ما در خدمات مشاوره برای شرکت در مناقصات کولینگ تاور از آن استفاده می کنیم عبارت است از :
- نرم افزار آلمانی محاسبات پکینگ(فیلینگ)، واترلود و سرعت متوسط جریان هوا(شرکت 2H آلمان)
- نرم افزار محاسبات فن(شرکت Howden)، توان پروانه، هوادهی، فشار و دور الکتروموتور
- سیستم انتخاب گیربکس برج خنک کننده
در تصاویر زیر نمونه خروجی نرم افزار محاسبه پکینگ برج خنک کن و نرم افزار طراحی فن را ملاحظه می کنید.

نمودار محاسبه پکینگ کولینگ تاور آلمانیطراحی فن و پروانه برج خنک کنندهبا استفاده از خروجی این نرم افزارها، می توانیم قیمت و مشخصات کولینگ تاور بتنی را با دقت بالایی محاسبه کنیم و به شما کمک کنیم تا در مناقصه و استعلام برج خنک کن، شانس برنده شدن شرکت خود را افزایش دهید.

کاربرد نرم افزار محاسبه مقدار پکینگ و ظرفیت فن

- طراحی برج خنک کننده بتنی(محاسبه ابعاد و ظرفیت)
- محاسبه و برآورد مشخصات کولینگ تاور سازه فایبرگلاس(کامپوزیت)
- بهینه سازی و افزایش ظرفیت(تن تبرید) برج خنک کن صنعتی
- انتخاب نوع فیلینگ و مقدار(ارتفاع) در پروژه های تعویض پکینگ

سیمولیشن Cooling tower

شبیه سازی جریان هوا در داخل کولینگ تاور به طراحان کمک می کند که نحوه حرکت هوا را از ورودی لوور تا خروجی فن استک بررسی کنند. یکی از کاربردهای مهم سیمولیشن کولینگ تاور، شناسایی جریان های گردابی است که می تواند به افت راندمان بیانجامد.

شبیه سازی برج خنک کن

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :
محمد قربانعلی بیک، شرکت آراکو
09124780268
02166561974
02166129745

لینک ها و مقالات مرتبط

خدمات طراحی و تولید برج خنک کننده صنعتی
ساخت و تولید فن کولینگ تاور
آشنایی با انواع پکینگ کولینگ تاور

برج خنک کن هیبرید