• 02166129745
  • info@araco.ir
مهندسی معکوس پرس وکیوم روکش چوب

مهندسی معکوس پرس وکیوم روکش چوب

طراحی و مهندسی معکوس

بخش طراحی و خدمات مهندسی معکوس شرکت آراکو در تمامی مراحل پروژه های مهندسی معکوس و طراحی صنعتی در کنار مشتریان خواهد بود. طراحی دستگاه صنعتی و یا مهندسی معکوس تجهیزات نیازمند دانش بالایی از پروسه های ساخت و تولید است که تنها با تجارب فراوان در زمینه مهندسی معکوس و طراحی دستگاه و ماشین آلات صنعتی بدست می آید. کارشناسان مجرب شرکت آراکو پس از طراحی نیز در کنار مشتریان خود خواهند بود و با بهبود طرح در چند مرحله می توان به محصولی دست یافت که از نظر کیفیت قابل رقایت با محصولات اروپایی و از نظر قیمت در حد محصولات کشور های شرق و جنوب شرق آسیا باشد.


 


شرکت آراکو در این پروژه مهندسی معکوس و طراحی دستگاه صنعتی پرس روکش ام دی اف را از طراحی تا ارائه نقشه های ساخت و مونتاژ انجام داده است.
دستگاه پرس روکش ام دی اف با ظاهر مختلفی در کشور تولید می شوند. این دستگاه ها معمولا بسیار سنگین بوده و زیبایی در آنها چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. با این وجود متخصصان شرکت آراکو، همیشه در پی بهینه سازی طرح بوده و از هر منظری به دنبال افزایش بهره وری ، کار آیی و کاهش هزینه ها هستند. از این رو در طراحی دستگاه جدید کاهش وزن و جنبه های زیبایی نیز مد نظر قرار گرفت. علاوه بر آن مواردی مانند سهولت کاربری، تعمیر و نگهداری و حتی حمل دستگاه نیز در طراحی مد نظر قرار می گیرد.
عیار مهندسی یک شرکت در زمان اجرای طرح مشخص می شود. هرچه طراحی دقیق تر و با در نظر گرفتن محدودیت های اجرایی باشد و هرچه طراحان دستگاه خود تجارب بیشتری در کار با دستگاه های صنعتی و ابزارهای فرم دهی و ساخت را داشته باشند، احتمال بروز خطا در زمان ساخت پایین آمده و هزینه های نهایی کاهش می یابد. بخش خدمات مهندسی شرکت آراکو با استفاده از این تجارب، امکان بهینه سازی مرحله به مرحله پروژه های صنعتی را داشته و این تجارب را در اختیار مشتریان می گذارد.

طراحی، مدلسازی، سیمولیشن و انجام پروژه Solidworks -سالیدورک
بومی سازی و مهندس معکوس تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

طراحی محصول با سالیدورک-سالیدورکس
طراحی دستگاه و ماشین آلات صنعتی با سالیدورکز
خدمات مهندسی معکوس قطعه و تجهیزات صنعتی
مهندسی معکوس دستگاه از روی نمونه خارجی
انجام پروژه های انیمیشن صنعتی و رندرینگ
شبیه سازی جریان هوا، انتقال حرارت و تحلیل تنش
شرکت آراکو- قربانعلی بیک
شماره تماس مستقیم : 09124780268
شماره تماس شرکت : 02166561974 - 02166129745


وبلاگ تخصصی آموزش و پروژه سالیدورک شرکت آراکو
http://solidworks-iran.blog.ir

نمونه پروژه طراحی و مهندسی معکوس آراکو در اینستاگرام
https://www.instagram.com/araco.ir

کانال آپارات آموزش سالیدورکز آراکو
https://www.aparat.com/araco.ir


آدرس صفحه لینکداین آراکو
https://www.linkedin.com/company/araco-ir